اس ام اس تبریک روز تولد سری 4


ღ♥ღعاشق ديونه ღ♥ღ


و ما با تمام عشق خود به همراه قاصدکهاي احساس ، پيام تولدت را به آسمان خوشبختي ميفرستيم تا بتو بگويند عزيزترين ، (تاریخ تولد.....،) روز تولدت بر تو مبارک.


لحظه تولدتو ، شروع پرواز است براي پرستوها و خاطره ماندني براي تمام آسمانها.
تولدت مبارک عزیزم


جشن کوچکی در دلم برپاست ، چون امروز روز تولد توست
کاش روزی هم تولد حضور تو در قلبم را چشن بگیرم
چشنی با شکوه و بزرگ
تولدت مبارک . . .


امروز سالگرد زیباترین هدیه خداوند به زمینی ها ست
و سالروز جدایی تو از فرشته ها
از خداوند به خاطر حضور دوباره تو سپاسگذارم . . .


ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم . . .
تولدت مبارک


عزیزم ، تماشای هشتمین شفق از اولین ماه زمستان ، تماشای حضور لطیف توست
در دل معطر هستی . . . تولدت مبارک . . .

 

تقدیم به کسی که با تولدش ، تولدی دوباره به من داد
سالروز تولدت مبارک . . .


( نام شخص ) جان ، خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگذارم و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو میکنم . . .


ای روشنی گسترده ، ای زیبایی محض ، ای آسمان بی کران مهربانی کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم
سالروز زمینی شدنت مبارک . . .


لبخند زدی و آسمان آبی شد ٫ شب های قشنگ بهمن مهتابی شد
پروانه پس از تولد زیبایت / تا آخر عمر غرق بی تابی شد . . .
تولدت مبارک عزیزم . . .


چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر که دنیای من شدی
عزیزم تولدت مبارک . . .


 

در سپیده دم عشق کسی متولد شد که صدایش آرام تر از نسیم
نگاهش زیباتر از خورشید / دلش پاک تر از آسمان و قلبش زلال تر از آب
و آن تو بودی بهانه قشنگم برای زندگی تولدت مبارک . . .


عزیزم منت بر سر تقویم گذاشتی و بهار را خجالت زده کردی و بهمن را سر افراز کردی
و عدد ۲۰ رابرای من خوش یمن کردی ٬ عزیز دلم تولدت مبارک . . .

 

تو شب تولدت قلبم رو هدیه میکنم / واسه آرامش تو به دوریت عادت میکنم
عزیزم ۲۵ بهمن روز شکفتنت را جشن میگیرم . تولدت مبارک . . .



نوشته شده در 1 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 4:21 بعد از ظهر توسط zanyar| |


Power By: LoxBlog.Com